חדש באולמי "נאות ירושלים": כניסות נפרדות לגברים ולנשים

    יוסי צלניקר No Comments on חדש באולמי "נאות ירושלים": כניסות נפרדות לגברים ולנשים
    18:33
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on לאן נעלמו מאה מיליון שקלים: השאלה שיו"ר בסדנו לא השיב עליה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממשיכים מסורת של שמחה אמיתית, ובימים אלו הושלמה מלאכת הבניה באולמי "נאות ירושלים" בבני ברק, הכוללת עיצוב מחודש של העולם, וכמו כן הדגש המרכזי הושם על כניסות נפרדות לגברים ולנשים לבאי השמחה שלכם. הבניה התאפשרה עם רכישת שטח נוסף בבניין על ידי בעלי האולם, דבר שלא היה אפשרי עד כה. הנושא היה כרוך בהשקעה כספית שתקדם את האולם ואת גדרי הצניעות שבו.

    מנהלי האולם צופים כי חידוש משמעותי זה יביא איתו קהל נוסף, שביקש לערוך שמחות במקום איכותי ומכובד, במחיר הולם, ובו התאמה לגדרי הצניעות הנהוגים שהתאפשרו עתה. חידוש זה נוסף לסדרת החידושים באולמי "נאות ירושלים", על מנת שהשמחה שלכם תהיה מושלמת, הוכשרה כניסה מיוחדת ממכון "מור" בציר ז'בוטנסקי המרכזי, כך שבאי האירוע שלכם יוכלו להגיע ישירות לאולם בלי להיכנס לפקקי העיר, נחנך מגרש חניה סמוך לאולם לבאי השמחה שלכם, תפריט חדש ומכובד, מגוון קינוחים המיוצרים במקום על ידי קונדיטור הבית, והכל כמובן בכשרות המהודרת של הרב לנדא שליט"א.

    בימים אלה יוצאים באולמי "נאות ירושלים" במבצעי הטבות ייחודים למזמיני השמחות שיהנו מהנחות משמעותיות בהזמנת תזמורות, מקהלות ובעלי מנגנים על מנת להקל על הוצאות החתונה מבלי לוותר על השמחה.



    0 תגובות